Структура системи роботи з батьками:
- вивчення соціального складу сім’ї, матеріального становища, педагогічної культури, індивідуально-психологічних особливостей батьків, сімейного мікроклімату;
- педагогічний всеобуч батьків;
- батьківські збори (конференції);
- рада школи;
- дні відкритих дверей для батьків.
Форми роботи з батьками:
- лекції (загалькошкільні для батьків, учнів класу);
- бесіди (колективні, групові, індивідуальні);
- прес-конференції "Ми і мої діти”;
- усні журнали;
- диспути;
- зустрічі "за круглим столом";
- конференції з обміну досвідом родинного виховання;
- перегляд фільмів на педагогічні теми:
- читацькі конференції по обговоренню педагогічної літератури, періодичної преси з питань родинного виховання;
- вечори запитань і відповідей;
- дні відкритих дверей;
- консультації (групові індивідуальні) з питань теорії та методики родинного виховання;
- відкриті двері для батьків;
- вечори "На сімейний вогник";
- вечори сімейних традицій;
- виставки "Світ захоплень нашої сім’ї”, "Кулінарні вироби членів сім’ї”, прикладної декоративної творчості, родинні альбоми, колекції;
- конкурси "Нумо, тато”, "Нумо мати”, "Що, де, коли?”, "Тато, мама і я – бережлива сім’я”;
- родинні мости (зустрічі) з батьками та обговоренні проблем виховання дітей;
- вечір великої родини.