Моя рідна школа!
Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
А. Барбюс
Після хліба найважливіше для народу - школа.
Ж. Дантон
Ж. Дантон
Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів.
М. Пирогов
М. Пирогов
Шановні відвідувачі сайту!
Дозвольте Вашій увазі представити модель школи-родини Калюсецького НВК "ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ". На сьгоднішній день Калюсецький НВК - це заклад, в якому навчається 36 учнів, освітні послуги надають 14 падагогів.
Сутність моделі Калюсецької школи-родини представлена у вигляді символічної емблеми, де є всі складові, які відображають систему виховного впливу на суб'єкти навчально-виховного процесу. На вишитому рушнику, який символізує рід, родину, знаходиться хліб, як символ достатку і благополуччя, як корінь життя. Хліб обрамлений віночком із квітів. кожна із яких є символом. калина - символ краси, здоров'я, символ України, своєї рідної землі, соняшник - символ сонця, життя. Ромашка - символізує гнучкість та розум. Знання цих символів необхідні для того, щоб краще пізнати свої корені. Дитина, котра не обізнана з етнічною своєрідністю власного народу, не осягне духовного набутку попередніх поколінь.
Над букетом знаходиться розгорнута книга - традиційний символ освіти, джерело, звідки дитина черпає знання.
Діяльність нашої школи регулюється такими державними документами:
- Конституцією України,
- Законом України "Про освіту",
- Законом України "Про загальну середню освіту",
- Державною національною програмою "Освіта",
- Конвенцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти,
- Конвенцією розвитку української національної школи-родини,
- Конвенцією про права дитини
Функціонування моделі Калюсецької школи-родини здійснюється відповідно до трьох основних шкільних документів: Концепція школи-родини, Положення про школу-родину, Статуту школи-родини.
Важливим документом, який фіксує основні теоретично-практичні положення реалізації виховної моделі школи є Концепція, де представлено програми з усіх напрямів виховної роботи.
Без співпраці з батьками ми не уявляємо життя нашої школи. Батьки - наші перші помічники і порадники у вихованні дітей, тому що виховання починається саме з батьків
В основі системи виховання лежить виховання особистості. Будь-яка дитина має золоте зерно в душі, яке, потрапляючи на родючий грунт виховання, дає світлолюбні пагінці дерева, правди, гордості і гідності.
За народними поглядами кожен учень може і повинен бути у чомусь першим: один у навчанні, другий - у трудовій діяльності, третій - у мистецтві, четвертий - у спорті. Школа пишається своїми випускниками, досягнення яких зібрані у нашій шкільній реліквії - "Золотій книзі школи".
Сільська школа... вона далека від великого світу, зате така близька до кожної сільської дитини. Проблем у сільській школі багато, але вона зберігає повагу сільських жителів, величезний потенціал, природну самобутність та чистоту. У сільській школі мало зневірених, розчарованих людей, тут кожен звик звик вірити у життєдайну силу землі, щасливу долю дітей, покладатися на самих себе. Як хочеться, щоб село завжди було і колискою мудрості, і джерелом творчості, і постійним експериментальним майданчиком для співпраці талановитих та щасливих людей. ми знаємо, що можемо забезпечити високий рівень освіченості й вихованості свідомого громадянина - патріота України, ми віримо, що наш навчальний заклад є школою добра, людяності, радості та творчості, центром громадського життя села, ми даємо змогу кожному вихованцеві реалізувати себе як самодостатню особистість.
На сьогодні ми у творчому пошуку і наші мрії спрямовані у майбутнє.
Більш детальніше, дивитись далі...
Сутність моделі Калюсецької школи-родини представлена у вигляді символічної емблеми, де є всі складові, які відображають систему виховного впливу на суб'єкти навчально-виховного процесу. На вишитому рушнику, який символізує рід, родину, знаходиться хліб, як символ достатку і благополуччя, як корінь життя. Хліб обрамлений віночком із квітів. кожна із яких є символом. калина - символ краси, здоров'я, символ України, своєї рідної землі, соняшник - символ сонця, життя. Ромашка - символізує гнучкість та розум. Знання цих символів необхідні для того, щоб краще пізнати свої корені. Дитина, котра не обізнана з етнічною своєрідністю власного народу, не осягне духовного набутку попередніх поколінь.
Над букетом знаходиться розгорнута книга - традиційний символ освіти, джерело, звідки дитина черпає знання.
Діяльність нашої школи регулюється такими державними документами:
- Конституцією України,
- Законом України "Про освіту",
- Законом України "Про загальну середню освіту",
- Державною національною програмою "Освіта",
- Конвенцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти,
- Конвенцією розвитку української національної школи-родини,
- Конвенцією про права дитини
Функціонування моделі Калюсецької школи-родини здійснюється відповідно до трьох основних шкільних документів: Концепція школи-родини, Положення про школу-родину, Статуту школи-родини.
Важливим документом, який фіксує основні теоретично-практичні положення реалізації виховної моделі школи є Концепція, де представлено програми з усіх напрямів виховної роботи.
Без співпраці з батьками ми не уявляємо життя нашої школи. Батьки - наші перші помічники і порадники у вихованні дітей, тому що виховання починається саме з батьків
В основі системи виховання лежить виховання особистості. Будь-яка дитина має золоте зерно в душі, яке, потрапляючи на родючий грунт виховання, дає світлолюбні пагінці дерева, правди, гордості і гідності.
За народними поглядами кожен учень може і повинен бути у чомусь першим: один у навчанні, другий - у трудовій діяльності, третій - у мистецтві, четвертий - у спорті. Школа пишається своїми випускниками, досягнення яких зібрані у нашій шкільній реліквії - "Золотій книзі школи".
Сільська школа... вона далека від великого світу, зате така близька до кожної сільської дитини. Проблем у сільській школі багато, але вона зберігає повагу сільських жителів, величезний потенціал, природну самобутність та чистоту. У сільській школі мало зневірених, розчарованих людей, тут кожен звик звик вірити у життєдайну силу землі, щасливу долю дітей, покладатися на самих себе. Як хочеться, щоб село завжди було і колискою мудрості, і джерелом творчості, і постійним експериментальним майданчиком для співпраці талановитих та щасливих людей. ми знаємо, що можемо забезпечити високий рівень освіченості й вихованості свідомого громадянина - патріота України, ми віримо, що наш навчальний заклад є школою добра, людяності, радості та творчості, центром громадського життя села, ми даємо змогу кожному вихованцеві реалізувати себе як самодостатню особистість.
На сьогодні ми у творчому пошуку і наші мрії спрямовані у майбутнє.
Більш детальніше, дивитись далі...
Модель школи родини
Матеріали свят
Презентація Золотої книги школи
План роботи з обдарованими дітьми
Структура роботи з батьками
Матеріали свят
Презентація Золотої книги школи
План роботи з обдарованими дітьми
Структура роботи з батьками